Hei. Vaikka olen suorittanut Moduulin 1 valmiiksi, en pääse Moduuliin 2. Ohjelma herjaa, että Moduuli 1 on kesken.
Location: Feedback for Moduuli 2: Ruuan elinkaari » Ruuan elinkaari
Kurssi oli hyödyllinen
Lue lisää
hyvää tietoa, silmiä avartavaa, käytöstä kehittävää
Silmiä avartava