Oletteko varmoja että suurin osa hävikistä tulee kuluttajien päästä? Jos niin kummasta?
Location: Vastuullinen ruokapalveluala » Hävikin vähentäminen
ok
Lue lisää
Kurssi oli hyödyllinen
hyvää tietoa, silmiä avartavaa, käytöstä kehittävää