Feedback for Kiertotalous
hyvää tietoa, silmiä avartavaa, käytöstä kehittävää
Lue lisää
Oikein hyvä kurssi, joskin tästä voisi muistuttaa henkilökuntaa ajoissa ja useammin, koska tämän kunnolla tekemiseen vierähtää helposti se kolme tuntia, mutta vain kysymyksiin vastaamalla vajaat puoli tuntia. Eli jos tähän jäisi riittävästi aikaa, niin tämän tekisi useampi huolella, kuten pitäisi.
Location: Johdanto kestävään kehitykseen » Moduuli 3: Ammattilaisen vastuulliset toimintatavat
hyvää tietoa, silmiä avartavaa, käytöstä kehittävää
Lue lisää
Silmiä avartava
Lue lisää
Saanko diat? A.Kaasisen 2.luento sisälsi paljon linkkejä. Kauan kurssi on saatavilla? Olen tehnyt kaiken, onko sitten suoritettu kun tarkistatte tehtävän ja sinne tulee todistus?
Lue lisää