Feedback for Kiertotalous
hyvää tietoa, silmiä avartavaa, käytöstä kehittävää
Lue lisää
Sairauslomat-kohdassa mietitytti, pitääkö tämä paikkansa: “Työntekijän on toimitettava lääkärintodistus työnantajalle, jos sairausloma kestää yli kolme päivää. Jos työpaikalla on sovittu omailmoituksella pidemmästä ajasta, niin siinä tapauksessa toimitaan niiden ohjeiden mukaan.” Tämähän on useissa yrityksissä käytäntö, mutta omalla työpaikalla on juuri aloitettu omailmoituksen pilotointi ja sen perusteella päätetään, voiko jatkossakin olla 1-3 päivää poissa omailmoituksella vai tarvitaanko jatkossakin virallinen todistus (myös hoitajan todistus kelpaa) heti ensimmäisestä sairauspäivästä alkaen.
Location: Työyhteisössä toimiminen » Feedback for Lomat ja muut poissaolot töistä » Lomat ja muut poissaolot töistä
hyvää tietoa, silmiä avartavaa, käytöstä kehittävää
Lue lisää
Silmiä avartava
Lue lisää
Saanko diat? A.Kaasisen 2.luento sisälsi paljon linkkejä. Kauan kurssi on saatavilla? Olen tehnyt kaiken, onko sitten suoritettu kun tarkistatte tehtävän ja sinne tulee todistus?
Lue lisää