Feedback for
Kurssi oli hyödyllinen
Lue lisää
Hei! Tässä on selkeä virhe otsikoinnissa. kirjoitin jo kerran nämä esseetehtävät ja sitten tuli esille painikkeet tee testi uudelleen tai seuraava. ajattelin, että en ole vielä mitään tetsiä tehnyt vaan olen vain kirjoittanut esseet. Kun klikkasin siitä kaikki esseeni hävisivät ja joudun ne nyt kirjoittamaan uudelleen. eikä tuosta painikkeesta tullut mitään testiä vaan tuo essee, kannattaa siis huomioida kuinka nuo asiat otsikoidaan. Terveisin Leena Liukkonen
Location: Pohdintatehtäviä moduulista 2