Ohjaa asiakasta vastuullisempiin valintoihin
Vastuullinen ammattilainen ohjaa asiakasta kestävämpiin valintoihin Asiakkaiden mielenkiinto ruuan ympäristövaikutuksia, eettisyyttä, alkuperää ja terveellisyyttä kohtaan lisääntyy jatkuvasti.
Lue lisää
Vastuullinen ammattilainen ohjaa asiakasta kestävämpiin valintoihin Asiakkaiden mielenkiinto ruuan ympäristövaikutuksia, eettisyyttä, alkuperää ja terveellisyyttä kohtaan lisääntyy jatkuvasti.
Lue lisää
Viestintä, markkinointi tai myynti eivät välttämättä kuulu juuri sinun työnkuvaasi. Totuus kuitenkin on, että me kaikki viestimme kaiken aikaa. Ammattilaisen on hyvä ymmärtää,
Lue lisää
Vastuulliseen asiakaspalveluun kuuluu valmistautuminen ja asiakkaan kohtaaminen. Valmistautuminen tarkoittaa, että tunnet yrityksesi tuotteet ja palvelut läpikotaisin. Asiakkaan kohtaamisessa tärkeintä on osata kuunnella ja tarjota hänelle sopivin vaihtoehto.
Lue lisää
Vastuullinen ammattilainen pitää hyvää huolta työnantajan välineistä
Lue lisää
Asiakas voi noudattaa erityisruokavaliota terveydellisistä, eettisistä tai uskonnollisista syistä. Asiakkaiden erityisruokavaliot voivat välillä aiheuttaa paljonkin vaivaa. Erilaisten trendien perässä juoksevat ja kenties vaivojaan liioittelevat asiakkaat voivat laittaa ammattilaisen hermot koetukselle.
Lue lisää